Posted at 07:57h
in
Noticies
by editor
SUEZ i el Catalan Water Partnership (CWP) han organitzat una trobada a la Ciutat de l’Aigua amb els responsables de Compres de SUEZ Spain i diverses pimes i empreses del...
Posted at 08:53h
in
Noticies
by editor
Del 30 de maig a l'1 de Juny es va celebrar la cinquena edició de l'International Intercluster Meeting que va comptar amb la participació de 30 clústers de Catalunya i Colòmbia...
Posted at 10:41h
in
Noticies
by editor
A continuació es pot visualitzar el vídeo del 10è Aniversari del CWP que va tenir lloc el passat 27 d'abril a la Sala d'actes Cibernàrium de l'Edici MediaTic de Barcelona.
Per...
Posted at 11:11h
in
Noticies
by editor
El passat 23 de Maig ACCIO va rebre la visita de la Dra. Ulla Engelmann, cap de la unitat de Clústers de la Comissió Europea. En el marc d'aquesta trobada,...
Posted at 11:07h
in
Noticies
by editor
El CWP va ser present IFAT 2018 participant en un estand conjunt amb el soci del CWP: SIGMA amb l'objectiu d'identificar oportunitats i sinergies internacionals per als membres del CWP.
En aquest sentit,...
Posted at 11:05h
in
Noticies
by editor
Més de 20 entitats van participar a la sessió sobre oportunitats de l'aigua als EUA en el marc de la missió a WEFTEC que co-organitza el CWP amb ACCIO. El...
Posted at 10:32h
in
Noticies
by editor
Entre el 7 i 11 de maig ha tingut lloc el WATERCONGRESS a Santiago de Xile que ha comptat amb un espai del Catalan Water Partnerhip. Amphos 21, Keiken, Eurecat-CTM...
Posted at 10:22h
in
Noticies
by editor
El Catalan Water Partnership es va crear el 30 d’abril del 2008, és per això que el passat 27 d’abril es van celebrar els 10 anys de l’entitat. La jornada...
Posted at 10:41h
in
Agenda
by editor
Now in its 6th year, World Water-Tech North America has gained global recognition as a summit where deals are made and new partnerships are formed between utilities, engineering giants, technology...
Posted at 09:44h
in
Noticies
by editor
El Design Thinking és una eina per a promoure la innovació a les empreses, el seu objectiu és entendre les necessitats reals dels consumidors i clients per tal d’enfocar els reptes creatius...