Catalan Water Partnership | S’inicia el projecte de màrqueting digital del CWP amb Playbrand
24776
post-template-default,single,single-post,postid-24776,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

S’inicia el projecte de màrqueting digital del CWP amb Playbrand

S’inicia el projecte de màrqueting digital del CWP amb Playbrand

El passat 18 de gener es va iniciar el projecte ‘Impuls de noves estratègies de Màrqueting digital B2B en empreses del sector de l’aigua’ amb la primera reunió amb els 9 participants, ABM, Amphos21, Behq, Bluengin, Bluephage, EcoSistems, SPIN, Unex, Arpol i la consultora Playbrand.

Es van presentar les 4 fases principals del projecte: 1. Anàlisi de reptes comuns en Màrqueting digital en el sector de l’aigua, 2. Diagnòstic inicial i posicionament amb relació a la resta del sector de cadascuna de les empreses. 3. Desenvolupament acció en Màrqueting digital B2B i 4. Posada en comú i anàlisi de sinergies, possibles projectes cooperatius i propers passos,  el cronograma de les fases i el pressupost. El projecte té com a objectiu promoure un pilot en diversos subsectors de la cadena de valor del negoci de l’aigua per tal d’impulsar i millorar l’estratègia de comercialització i venda mitjançant el màrqueting digital B2B en les empreses del sector de l’aigua associades al CWP.

Aquest projecte compta amb el suport d’ACCIÓ i forma part del programa Catalonia clusters.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.