Catalan Water Partnership | Conference on Digital Tools, B2B Communication and Linkedin Course
21968
post-template-default,single,single-post,postid-21968,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Conference on Digital Tools, B2B Communication and Linkedin Course

Conference on Digital Tools, B2B Communication and Linkedin Course

El 20 de juny va tenir lloc a ACCIÓ una jornada d’Eines digitals i de comunicació B2B, organitzada conjuntament pel clúster de Materials Avançats de Catalunya (MAV) i el CWP, on van participar-hi més de 20 persones.

Durant la sessió, David Soler, assessor de Marketing Digital i eBusiness i Director de Programa de Marketing Digital & eCommerce a EADA, va presentar l’ecosistema digital, les principals eines existents i estratègies. L’Armando Liussi, CEO d’Incúbame Startup Incubator, consultor i professor de màrqueting, va centrar la seva ponència en el videomarketing.

Finalment, es va dur a terme un curs de Linkedin a càrrec d’Enrico Nebbia, assessor B2B, emprenedor i professor associat a l”EADA Business School.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.