Catalan Water Partnership | Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B
24362
post-template-default,single,single-post,postid-24362,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B

Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B

El darrer 8 d’octubre es va dur a terme una sessió per a promoure el projecte pilot per a companyies B2B i el suport de Playbrand, una consultora experta en la matèria. En un entorn en el qual ha canviat l’acció comercial i internacional de les empreses del sector de l’aigua B2B, és imprescindible una estratègia de màrqueting digital efectiva. Amb l’objectiu de reinventar l’enfocament del màrqueting de la companyia a l’entorn digital, oferir suport en algun àmbit del màrqueting operatiu que no s’ha adaptat als canvis sobtats generats per la COVID-19 i promoure la digitalització.

David Martí,soci fundador i director de Playbrand, estratègies digitals, va dinamitzar la sessió. També és professor associat a la Universitat de Girona en assignatures de màrqueting, empresa i estratègia digital des de fa 10 anys. I President d’AENTEG (Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona).

Pel que fa a Playbrand, és una consultoria i agència de màrqueting digital especialitzada en ajudar les organitzacions en el seu recorregut a la xarxa i en la comprensió de les noves realitats del consumidor digital. Una de les branques que Playbrand ha treballat durant els seus 10 anys d’existència ha estat el negoci B2B, amb característiques especials i recorreguts específics d’alt valor afegit per a les organitzacions.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.