Catalan Water Partnership | 8 Octubre – Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B
24210
post-template-default,single,single-post,postid-24210,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

8 Octubre – Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B

8 Octubre – Descobreix tot el valor que els entorns digitals poden aportar al negoci B2B

Des del CWP t’ajudem amb un projecte pilot per a 3-5 empreses pensant per a companyies B2B i el suport de Playbrand, una consultora experta en la matèria.
En breu es publicaran els ajuts per a impulsar projectes de millora competitiva d’ACCIO per a clústers, és per això que aquest projecte podria ser susceptible de suport des de l’administració amb un finançament fins al 75% a fons perdut. En un entorn en el qual ha canviat l’acció comercial i internacional de les empreses del sector de l’aigua B2B, és imprescindible una estratègia de màrqueting digital efectiva. Necessites reinventar l’enfocament del màrqueting de la companyia a l’entorn digital? Requereixes suport en algun àmbit del màrqueting operatiu que no s’ha adaptat als canvis sobtats generats per la COVID-19 i la digitalització? Vols contrastar el teu model actual i fer un pla de millora realista i adaptat a una pime o gran empresa amb un enfocament B2B? En cas afirmatiu, participa en aquesta trobada que explicarem l’enfocament del projecte i el possible finançament. No perdis l’oportunitat de participar.David Martí és soci fundador i director de Playbrand, estratègies digitals. També és professor associat a la Universitat de Girona en assignatures de màrqueting, empresa i estratègia digital des de fa 10 anys. President d’AENTEG (Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona)Pel que fa a Playbrand, és una consultoria i agència de màrqueting digital especialitzada en ajudar les organitzacions en el seu recorregut a la xarxa i en la comprensió de les noves realitats del consumidor digital. Una de les branques que Playbrand ha treballat durant els seus 10 anys d’existència ha estat el negoci B2B, amb característiques especials i recorreguts específics d’alt valor afegit per a les organitzacions.
Data: 8 Octubre
Hora: 10:00
Via: Microsoft Teams
Inscripció via recull setmanal. Activitat exclusiva pels socis del CWP.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.